Odp: nin a gotyk

> Trent Reznor jest smutny i od kilkunastu lat chce sie
> zabic tak wiec ma predyspozycje na gotha :)
> Poza tym malowal sie gotycko na koncertach.
> To juz mowi samo za siebie.
>
> NP Emperor...
>
> ):F:(
 Nowlasnie czasami sie zastanawiam jak silny wplyw na "gotycka dusze"
ma dekadentyzm...czy nie?
Renzor powiedzial (takze) w jwdnym z wywiadow jak silny mial na niego wplyw
(ujol to tak) Absynt....abstrahujac od znanego wszystkim teledysku
"the perfect derug",ktory jak sma okreslil nie byl czyms wyjatkowym ale
iscie gotyckim....no nie:)

~W