Re: ODP: Kino, Ciag dalszy

Slawomir.Cyra@wor.tvp.com.pl wrote:

> [...]

Zacznijmy od tego, ze ten film w ogole nie mial reklamy.
Chyba zeby uznac ta alternatywna forme w postaci plotek
na internecie. Po prostu film byl tak dobry, ze w stanach
poszla fama i juz.

Jako ze pracuje posrednio w tej branzy to wiem :)
Ale wiadomosci wcale dobre nie sa.
The Blair Witch Project wchodzi do kin (uhm)
w marcu wprowadzany przez Monolit.
Z tym, ze bedzie to jedna kopia w jednym
kinie w Warszawie i to prawdopodobnie tylko
w nocy. Firma kladzie na ten film wiadomo
co, uwaza go za marginalny. Efekt = tlumy
z innych miast beda walic do jednego kina
i z dostaniem biletow trzeba sie bedzie niezle
nameczyc.

):F:(

 skandynawskie produkty- ankieta-nagrody- http://www.admiros.com.pl
			   ZAPRASZAMY