Re: Kino, Ciag dalszy

Z tego co slyszalam to w marcu, a film jest zajebisty, nie tylko sciezka
dzwiekowa. Jak ktos lubi las i "lekka" psychoze, obowiazkowo. Nie wiem czy
za drugim razem bedzie mi sie tak samo podobal, ale jestem w stanie sie na
to wybrac do kina ponopwnie zaraz po egzaminach.

By the way, the Blair, jestem mocno zawiedziona ze Type O Negative mimo
obietnic wykrzykiwania na koncercie im,ienia Josh, na czesc bohatera Blair,
i klawiszowca TON Josha Silvera - nie zrobili tego.
Koncert byl zajebisty, najpierw popisalo sie COal Chamber, a potem Wielka
Czworka z NY, tylko niestety nie trafili w moj nastroj, zamiast mrocznie i
doluj<aco zagrali bardzo dynamicznie i z kopem, ale bylo zajebiscie, chyba
ok 1000 osob, z czego polowa to goci w pelnych mundurkach wyjsciowych.

Albo moze Mr Steele leczyl kaca z dnia poprzedniego kiedy to szlajali sie po
pieknym Sztokholmie i dostali a lots of free drinks, jak to ujal.

KOncze, cieszac sie ze lista wrocila.
Ide pisac egzamin

Angel
z Krainy Deszczowcow