Re: URGENT: lista

"Max M. Walker, YBC" wrote:

> Witam,
> jesli moglbym cos zasugerowac - www.onelist.com. Proste, szybkie,
> zarzadzanie przez www, korzystam od ponad 18 (moze wiecej) miesiecy i jak
> dotad nie bylo ani jednego padu. Ograniczenie wielkosci listu do afair
> 300-400kb. Opcje shared files i shared links, profiles i inne takie.
> Zreszta, ich tempo wzrostu i popularnosc mowia same za siebie. Oczywiscie sa
> archiwa public/private, wielu moderatorow, banowanie adresow itd.

Jezuuu. Czlowieku. Ta lista przez pol roku ciagnela na serwerze
w stanach. Tutaj to wszystko jest na petidomo na lokalnym
serwerze, do ktorego mamy bezposredni dostep. Pady w ogole
sie nie zdarzaja - teraz po prostu przenosi sie domene
w inne miejsce. Wiem jak wyglada lista na onelist - super
- reklama w kazdym poscie, glupi naglowek itp.

A do Willow i innych : lista chwilowo nieczynna, dlatego nic
sie nie dzieje. Czekac prosze (pare dni? slz?)

):F:(

	Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
		Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron!
			Sprawdz go ( http://www.onet.pl )!