RE: URGENT: lista

Witam,
jesli moglbym cos zasugerowac - www.onelist.com. Proste, szybkie,
zarzadzanie przez www, korzystam od ponad 18 (moze wiecej) miesiecy i jak
dotad nie bylo ani jednego padu. Ograniczenie wielkosci listu do afair
300-400kb. Opcje shared files i shared links, profiles i inne takie.
Zreszta, ich tempo wzrostu i popularnosc mowia same za siebie. Oczywiscie sa
archiwa public/private, wielu moderatorow, banowanie adresow itd.

Pozdrowienia,
     Max M. Walker, YBC aka Marcus the Rebel
      mailto:mwalker.ybc@writeme.com
      phone:+48-602-102750