Re: Re[5]: wampiry

On Thu, 18 November 1999 at 12:12:29 +0000, piotr zagorski wrote:
> panie , dobrze ze choc " Cube " wchodzi jutro do kin - goraco polecam !!!
>
> Petrus
>
> p.s - czy ktos juz byl na Nawiedzonym - i moze cos o tym filmie napisac !!!!
Wlasnie w glupiej warszawie mieli zrobic premiere 12tego. Tak bylo wszedzie
napisane, przedwczoraj wybralem sie wiec wieczorkiem na podboj kin.
Pierwsza lepsza gazeta zakupiona na miescie rozwiala moje oczekiwania.
Jako ze mialem wielka faze na pojscie do kina wybralem sie do multikina
wlasnie na "Nawiedzony". Hmm co mozna o tym filmie powiedziec, fabula
powiedzmy calkiem interesujaca co prawda rzucaja sie niedociagniecia w niej,
oraz dosc malo rozbudowane zakonczenie. Ot tak sie konczy, jakby zrobione od
niechcenia. Efekty specjalne dosc mocno wyeksponowane ale bardzo ciekawe jak
dla mnie. Trzymajacy w napieciu. Moze nie caly czas. Pare scen na ktore sala
reaguje "och" czy innym "argh" znaczy bardzo niespodziewanych.
Ogolnie film do obejrzenia. Ale nie jakas rewelka.

--
slz