Re[5]: wampiry

To prawda w zeszlym roku w Stanach powstal kolejny film mistrza grozy
J.Carpentera pt. The Vapires , jezeli chcecie co nieco poczytac o tym filmie (
tylko poczytac - bo nikt z naszych kochanych dystrybutorow filmowych jakos tego
filmu nie zauwazyl , bo i po co jak lepiej do kin sprowadzic dzielo
pt.Uciekajaca panna mloda --eeee ohyda ) i zobaczyc kilka zdjec zapraszam na
strone www.sanctuarium.rpg.pl , co do Blair Witch - to naszczescie zostal ten
film zakupiony do Polski , ale ma byc wyswietlany dopiero w polowie marca - bida
panie , dobrze ze choc " Cube " wchodzi jutro do kin - goraco polecam !!!

Petrus

p.s - czy ktos juz byl na Nawiedzonym - i moze cos o tym filmie napisac !!!!

Podobno w Stanach pojawil sie film Vampiry, bodajze Carpentera, ale nawet
tutaj nic o nim nie slychac.

Za to chcialabym wszystkim polecic 'The Blair Witch Project*, zajebisty
film, wielki przeboj w US tego lata, TON sie tym zachwycali, nawet cos
muzycznego zrobili w zwiazku z tym ( a dokladniej Josh Silver), a w ogole to
wspanialy obraz psychologiczny - nie wiem jeno kiedy do POlski przyjdzie.

NA prawde polecam - nie bede pisac recenzji, bo mnie znowu K'haal objedzie
za moje recenzje (co tam z TON), a poza tym to trzeba zobaczyc.

Gothic hail z kraju bez slonca

Gothic Angel

             and then she called me an angel
                but not just an angel