Re: kilka uwag, hmmm

fanthir napisal:

> 7. Mega-listy "inspirowane" zachodnimi stronami www nie
> umilaja wielu ludziom zycia. Wrecz przeciwnie zasmiecaja liste.
> To nie jest miejsce na takie publikacje.

udowodnij mi, ze to nie sa moje pomysly.... pomysl z koszula wzielem (i
przerobilem - 'troche' sie napracowalem) z publikacji dotyczacej
renesansowej mody... impreza, ktora opisalem odbyla sie naprawde - u mnie i
jest do cholery mojego autorstwa od poczatku do konca...

> 8. Temat wampiryzmu jest niesamowicie ciekawy, lecz nie
> wszystkich interesuje sciaganie dodatkowych paru
> kilobajtow niepotrzebnych im literek w dodatku
> ukladajacych sie czesto wyrazy nie za dobrze swiadczace
> o czyjejs kulturze.

ok zakmne sie... ale btw z tymi wampirami to odpisywalem tylko na pytania.
lista dyskusyjna ma to do siebie, ze ludzie pisza... a goraca dyskusja z
adamem odeszla juz do historii....

> jakby tu to ujac ... liczy sie dobro ogolu.

niech sie ogol wypowie

luka

a propos trafiku na liscie. co do za trafik 5-7 listow dziennie? to
smieszne.

+++bez cytatu+++