Re: PROXIMA - po fakcie

MarKucH wrote:

> PS Impreza bardzo fajna, ale jeden drobny szczegol pozostawil troche
> niedosytu, CZEMU NIKT NIE ZABRAL ZE SOBA KLASYKI !!!!!!!!!!!!?
> Skad Ci co nie maja pojecia lub jeszcze nie zdazyli sie zapoznac,
> maja wiedziec, ze jest cos takiego jak np. Bauhaus, a to byla
> doskonala okazja do propagacji tej muzy.
> Nastepnym razem domagam sie godzinki z klasyka.

Wiem. Naprawde Bauhaus i Cure byly w planie (nawet na plakacie)
tylko troche zawaliem i nie zadbalem o kompakty odpowiednio
wczesniej. Ale moze bedzie impreza tylko z klasyka. Wtedy
zadbam tez o Siouxsie, Joy Division i inne takie.

> PS2 No i tych co nie byli ominal widok dwoch wampirzyc, ktore
> zapewne na imie mialy "Carmilla" ;-)))

Chyba wiem ktore...
Jedna co chwila widuje, chociaz osobicie nie znam.

):F:(

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/
Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl
 Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html