Zgrzybialy Vampir PeTrus

From: K'haaL <k_haal@iq.pl>

>Pozdrawiam Was Wszystkich, a szczegolnie Haarrrego, Fanthira, AnieO i
Anie
>Zachar, bo o ile wiem, jedynie one/oni z naszej listy wziely udzial
we
>wczorajszej imprezie (jezeli ktos jeszcze, to prosze o wybaczenie i
>jednoczesnie przyznanie sie:)).

Ten na czarno z tapirem na glowie to bylem ja.

Pozdr
MarKucH

PS Impreza bardzo fajna, ale jeden drobny szczegol pozostawil troche
niedosytu, CZEMU NIKT NIE ZABRAL ZE SOBA KLASYKI !!!!!!!!!!!!?
Skad Ci co nie maja pojecia lub jeszcze nie zdazyli sie zapoznac,
maja wiedziec, ze jest cos takiego jak np. Bauhaus, a to byla
doskonala okazja do propagacji tej muzy.
Nastepnym razem domagam sie godzinki z klasyka.

PS2 No i tych co nie byli ominal widok dwoch wampirzyc, ktore
zapewne na imie mialy "Carmilla" ;-)))

lista dyskusyjna GOTYK - http://www.goth.art.pl/