Re: linki, wampiry

drogi adamie d.,

jaka ulotnosc tematu? zwarwiolales? gdzie ja napisalem, ze temat jest
ulotny? i dlaczego piszesz to w poscie do listy?

stary ja jeszcze nie umarlem. mow do mnie wprost, nie przez posrednikow.
chyba nie boisz sie co?

co zabolaly cie slowa prawdy na temat twojego bajdurzenia a wrotach,
przedwiecznych itp wygloszone w stylu testamentowego proroka, co, adam?

swiat sie nie konczy na tobie i tych twoich 'szesciu czy szesdziesieciu
szesciu wampirach', problem wampiryzmu nie zaczyna sie w polsce moj drogi...
tu jest jeno prowincja i posucha. wampiryzm w stanach badany jest od
kilkunastu lat. pierwsza wazniejsza strona, wokol ktorej zbudowala sie
spolecznosc powstala w pierwszym miesiacach 1998 roku.

chcesz mnie wziac obroty? lol prosze bardzo... wnerwila cie logika? ach
jakze mi smutno... no coz, wiara i logika nie ida w parze. a jak juz ktos
sobie czyms glowe nabije, trudno mu sie tego pozniej pozbyc.

co ty o mnie k... wiesz? nic nie wiesz... nigdy sie z toba nie spotkalem,
ani w real life ani przez irc, nigdy nie pisalismy do siebie maili. skad
mozesz wiedziec kim jestem? skad wiesz, ze nie jestem w vampire online
community? pojdz sobie na #sanguinarius i k.. spytaj.

a najtvolkera rowniez nie znam. sam rozreklamowal rozmowe z tobe na liscie.
totez sobie spojrzalem i zdebialem. nie mowie, ze wszystko bylo bzdura. nie
jestem kretynem. logika jednak jest wymagana, gdy stara sie dowiesc
prawdy...

jasne, ze moge z toba rozmawiac. przekonaj mnie do twego pomyslu o
przedwiecznych, prosze bardzo. ale uzywaj argumentow!!! tak sie kurna
sklada, ze znam sie troche na religii, jestem historykiem, ale droga wolna.
tylko bez zaslaniania sie 'tabu'.

sorry jezeli to co wyslalem do listy bylo zbyt uczone dla kolegow
dyskutantow (mam na mysli niejakiego adama d. vel d'md). staralem sie
przedstawic czesc z kilkuletniego doswiadczenia vampow z drugiej strony
oceanu...

masz ochote pogadac? wpadnij na #wampiryzm na dalnet w poniedzialek o 22:30.
chetnie wyslucham twojej historii, a ty mam nadzieje mojej.

przeczytaj jeszcze raz moj poprzedni post i ustosunkuj sie do niego a nie
ciskaj gromy.

ok?

luka