----- Original Message -----
From: Tenebrae Art <lukaru@tenebrae.pnet.pl
> do najtvolkera:
>

> bardzo interesujaca konwersacja, ale mam kilka uwag.
> sam siedzie w vampire online community ponad poltora roku i nasluchalem
sie
> co nieco o 'real vamps' lub jak niektorzy wola 'living human vampires' lub
> 'vampiric people'. istnieje specjalny kanal na dalnecie...

Z tego co wiem o rozm≤wcy to z pewnoscia nie siedzi on w zadnym
community ale za to cos siedzi w nim.
W zwiazku z powyzszym prawdopodobnie nie da sie on wciagnac w ta
rozmowe (chociaz ?) .
Z tego co wiem od niego samego to stroni on od czegos takiego jak Kanoniczny
Zbi≤r Prawd Na temat Wampir≤w wiec watpliwe jest
nawiazanie dialogu.
W kazdym razie przesle mu tw≤j post i zobaczymy...