Odp: Sojka + Turnau

----- Original Message -----
From: SlavusCo <slavusco@figaro.ae.katowice.pl

> Cham i prostak z Ciebie Adamie. To te biedaki po to sobie gardlo
zdzieraja,
> zebys ich tak haniebnie krytykowal? Przeciez to taka piekna piosenka. Tak
> jak i film. Taki nasz polski, ukochany, zytem malowany.  Lza sie w oku
> kreci. A mala lala co tak na Tadeusza leci - Zocha jej chyba na imie -
takie
> poczciwe polskie dziewcze - wkrotce plyte wyda! Smutna twa postawa. A
> podobno goci to romantycy...
>
> Pan SlavusCo :o)))

Ja tam Panie SlavusieCo to jestem taki got co chętnie mieczem
rozwiązuje troski. To że żytem pieśń malowana to nie ulega wątpliwości.
Pochodzenie "z gąsiora" tego typu sztuki niczego nie tłumaczy.
Jestem gotem-romantykiem, a jakże i z tą lalą Zochą mógłbym się w tym
życie zatopić.

If ju noł łot aj min.

Adam D