Odp: Sojka + Turnau

>Subject: Sojka + Turnau

> Mnie ostatnio, gdzie sie nie rusze (TV lub radio)
> "gra" ten zgrabny duet.
> Soundtrack do Pana Tadeusza.
>
> Dluzej to potrwa to zabije albo siebie albo tych dwoch.
> Bolek i Lolek sceny gotyckiej kurwa mac

Cham i prostak z Ciebie Adamie. To te biedaki po to sobie gardlo zdzieraja,
zebys ich tak haniebnie krytykowal? Przeciez to taka piekna piosenka. Tak
jak i film. Taki nasz polski, ukochany, zytem malowany.  Lza sie w oku
kreci. A mala lala co tak na Tadeusza leci - Zocha jej chyba na imie - takie
poczciwe polskie dziewcze - wkrotce plyte wyda! Smutna twa postawa. A
podobno goci to romantycy...

Pan SlavusCo :o)))