Re: Odp: PROXIMA

"" wrote:

> -----Wiadomo£µ oryginalna-----
> Od: Fanthir <fanthir@box43.gnet.pl>
> Do: gotyk@goth.art.pl <gotyk@goth.art.pl>
> Data: 8 listopada 1999 04:12
> Temat: Re: PROXIMA
[...]
> Dzieki za info. Fakt ze Pola Mokotwoskie znam dosc dobrze bo jest to
> miejece w kt≤rym chyba spedzam wiekrozsc swojejgo wolnego czasu.
> Tyle ze po 2:00 czy 3:00 niechicialbym siedizec tam sam, bo poprostu umrzec
> nud≤w mozna.

No ta, w sumie racja. O tej poze to juz Marylin chyba nieczynny.
A na zewnatrz zimno bedzie.

> Jesli jeszcze ktos nie ma co robic po koncercie do rana, to
> czekam
> na jakies zgloszenia. Wrazie czeg walniemy sobie jakies nieduze ognisku,
> wypijemy
> piwko i przesiadzimy do rana.....

Na pewno ktos sie znajdzie. Ludzie z Gdanska maja powrotny o 7, wiec tez
beda musieli jakos zajac sobie czas. Jakby co to listowiczow jakos
przez Dj-a znajdziesz (o ile wpuszcza Cie do konsolety :) ja juz nie
wiem
jak to tam bedzie).

):F:(

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/
Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl
 Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html