Re: obiecanki, bylo: Re: powiesc gotycka

> o. a ja ostatnio duzo apoptygmy sluchalem
> i juz mi sie przejadl glos tego kolesia.
> musze sobie przerwe zrobic.

Dla mnie problemem z tym zespolem jest ilosc
uzywanych przez nich sampli z innych kapel.
Rzna z wszystkiego _doslownie_ od Bacha do
LaiBACHA. Chcialem kiedys ich puscic kumplowi,
ktory jest na tym tle przeczulony, wiec wybralem
kawalek, w ktorym myslalem, ze nie ma sampli.
Puszczam i ... slysze biadolenia kumpla, ze
wysamplowali Davida Bowie i Nirvane.
W dupe (w odbyt, jak mawia Alembik) z takim
interesem.

Diamanda bless you! Ubu Krol

"Eat my fire I'm the New Messiah
Birds gotta fly ... fish gotta fry" J.G.Thirlwell

http://www.mat.uni.torun.pl/~ubukrool/ubu.html