obiecanki, bylo: Re: powiesc gotycka

Pseudo-Got ;) Janusz Zielinski wrote:

> Male sprostowanie do listu Najtvolkera.
> Domyslam sie, ze Twoj program pocztowy umiescil to
> automatycznie, w kazdym razie nie jestem gotem.
> Jedynie prenumeruje te liste.
> Ogolnie to nie lubie zaszeregowywania,
> wymyslilem nawet haslo:
> "Slucham muzyki a nie szufladek".

Nie denerwuj sie tak... Tu sie Toba zaopiekuja...
Za miesiac zmiekniesz, jak Ci nowe zabki urosna...
;]

[...]
> ale powodami
> mojego zapisania sie tu sa raczej
> sentyment (sluchalem sporo gotyku
> kilkanascie lat temu), niewielki
> wybor sensownych list dyskusyjnych
> oraz obiecanka, ze ta lista ma traktowac
> nie tylko o jednym nurcie, ale ogolnie
> o roznych rodzajach muzyki "alternatywnej".

E, tam obiecanki. Takie bylo oficjalne zalozenie.
Wiadomo, ze praktyce to wolimy ssac sie i podgryzac.

Ale poza tym jasne, zebys sie ostatecznie nie zawiodl
to wspomne, ze z plyt od Ciebie na razie najbardziej
podoba mi sie DIJ The Corn Years i Apoptygma, a DIJ
Burial brzmi jak Joy Division. Koles ma identyczny glos,
graja podobnie, tylko wlaczyli troche przeszkadzajek
elektronicznych. A alien sex fiend jest do dupy. Tzn.
ogolnie to fajny jest, ale ta pierwsza plyta ani troche.

np Apoptygma Berserk 7...

):F:(

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/
Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl
 Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html