Odp: Svit Ikonoklazji-Czyli In search of absolutly nothing

----- Original Message -----
From: Alembik <Katherine@zec.wroc.pl

> SlaVuSS The ARKkÄ…dziel:

> ----- yyyyy ??? Acan do mnie movi ??? Jam nie jest NIE-Viasta lecz
> VIEDZ-ma. Roznica moze i SSubtelna ale jednak bezsprzecznie yest :-P

niebianskich >spiewow a nie w jakims piekle
> ----- APAGE ! Anielom na pohybel! Smiesznie vygladaja vev tych
> giezleczkach, jak nie ublizajac transvestyci, przeciv ktorym bynajmniej
> nic nie mam :)

Tak. Won padalcom w kiecuszkach. Kolega tak tylko zartowal.
My som takie anioly co jedza golebie serduszka gdy ich byli posiadacze
jeszcze trzepocza skrzydelkami.
A i owszem sluchamy niebianskich spiewow archaniola McCoy`a.
A i jaka Cantara nie pogardzimy !

> Golebie podroby na gulasz HERZklekotyczno jako sepcialite de maison, zas
> vev kvestii spievov ... komus fragmentarycznie vycieto bez przypadek
> kleynoty rodzinne ala (ma kotha) Farinelli ???? :-O

Beeeee Geeees !

> Tym niemniej ...
>
> akSSamitnie, bezszelestnie
>
> ^Blasphemia^ :)

Taaaaa !
Kobieta ma racje !
I basta !
Najtvolker czuje sie poruszony. Ta Kobieta mnie pobudza.
Uslysz jej Glos

Adam D