Odp: Sylwester 1999/2000 - sonda "Pulsu studenta"

----- Original Message -----
From: Najtvolker <mpoloz@krysia.uni.lodz.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Thursday, October 28, 1999 10:04 PM
Subject: Sylwester 1999/2000 - sonda "Pulsu studenta"

> :-[6!
>
>   Serdecznie  zapraszam  do  wziecia udzialu w sondzie Pulsu
>   studneta. Oto temat:
>
>           Sylwester 1999/2000... Ja siedzę w domu, a Ty?
>
>   ------------------------------------------------
>   Czyli jak bedziecie witac Nowy Rok.
>   Wyniki sondy zamieszczone beda w grudniowym Pulsie.
>   Mozecie odpowiadac na liste albo na priv.

Ja nie będę robić nic szczególnego. Jak co rok zresztą.
Wyjdę tylko o 24 na takie wielgachne pole niedaleko domu
i będę patrzył jak w powietrzu explodują pienądze.
Ta feeria trwa co rok coraz dłużej.

A potem wypije szklankę ciepłej jeszcze krwi i
polatam sobie nad cmentarzem. Żeby skrzydła nie zamarzły.

Adam D