Re[2]: quiz

Got Fanthir napisal:
F> W tym wywiadzie taka madra pani, specjalistka od kolorow
F> ubran stwierdzila mniej wiecej takie rzeczy:
F> "na czarno ubieraja sie glownie homoseksualisci"
F> "czern to ich kolor"

To  skad  w  Afryce  przeludnienie?  Chyba,  ze  tam  nie ma
przeludnienia...

F> "oczywiscie, ze homoseksualistom podobaja sie
F> kobiety o bladej cerze, malym biuscie, ubrane

Co do biustu to moglbym sie klocic.

F> na czarno, z czarnymi paznokciami, poniewaz

Co  do  paznokci tez. Wole ciemnoczerwone. Krew, ktora wraca
do serca. ;)

F> takie kobiety sa aseksualne i bardziej chlopiece"

No comments.

F> (te miale biusty itp. to bylo w kontekscie modelek)

A,  to  trzeba  bylo tak od razu. Nie wszystkie modelki maja
male biusty. Ogladam czesto Fashion TV, to wiem.

F> Oczywiscie nie chcialem nikogo urazic...

Powiedz  lepiej  jak  to  jest  z lesbijkami. Lubia facetow,
ktorzy ubieraja sie na bialo i maja duzy biust?

F> zapytaj sie tych z boxu

A co to za agencja?