Odp: A mialo juz nie byc kolejnej plyty bylo: Closterkeller

-----Wiadomo╢µ oryginalna-----
Od: Sylwester Zelazko <slz@telbank.pl>
Do: gotyk@goth.art.pl <gotyk@goth.art.pl>
Data: czwartek, pa╝dziernika 21, 1999 14:10
Temat: Re: A mialo juz nie byc kolejnej plyty bylo: Closterkeller

mo┐na by│o linka zamie╢ciµ) to zar≤wno to, jak i parΩ innych rarytasik≤w
Clostera m≤g│bym podes│aµ...
>mysle ze daloby sie zrobic.

To mo┐e na priva - po ostatniej awarii na shitboxie bΩdΩ znowu musia│ robiµ
upload strony, wiΩc mo┐naby parΩ rzeczy nowych zamie╢ciµ, m.in. remiksy Dydy
do Czasu komety i parΩ wersji akustycznych z Tr≤jki i RMF, mo┐e te┐ co╢ z
zesz│orocznego Bolkowa...

>p.s. kurde kurde. moze mi ktos podpowie co jest takiego w postach Alkora
>ze petidomo ich nie obrabia tak jak powinien - (czytaj: w poprzednim
>poszedl jakis smietnik na koniec, a w tym nie dodalo signature listy.)

Ku╝wa, co╢ mi m≤j synek kochany tak namiesza│ w ustawieniach Outlooka, ┐e
nie mogΩ teraz doj╢µ do │adu. Mo┐e kto╢ m▒dry i cierpliwy powie mi jak
ustawiµ czcionki i ustawienia tekstu, ┐eby nie robiµ krzaczk≤w, bo co
wykombinujΩ, to jeszcze gorzej.
    Gric
            Alkor