Re: A mialo juz nie byc kolejnej plyty bylo: Closterkeller

On Wed, 20 October 1999 at 23:58:00 +0200, Alkor wrote:
>         Jeśli macie jakieś stałe, oficjalne miejsce na serwerku (coby można było linka zamieścić) to zarówno to, jak i parę innych rarytasików Clostera mógłbym podesłać...
mysle ze daloby sie zrobic.

p.s. kurde kurde. moze mi ktos podpowie co jest takiego w postach Alkora
ze petidomo ich nie obrabia tak jak powinien - (czytaj: w poprzednim
poszedl jakis smietnik na koniec, a w tym nie dodalo signature listy.)

--
slz