Re: Okulary

----- Original Message -----
From: wojciech rolecki <eleven@dernet.com.pl

> [...]
>
> tak, widzialem dwukrotnie. odnioslem wrazenie, ze sa dwie wersje
> tego klipu, wygladaly zupelnie inaczej.

Musiales byc odmiennych stanach swiadomosci albo zasugerowales sie klipem
z kasety gdzie na poczatku pojawia sie kilka blyskow z napisem Moonchild.
Wersja TV nie ma tego.

> jakies nietoperze, oczy, dziecko[?], biale szaty, jaskinia, woda.
> niesamowity jest.

Sluchaj to caly swiat jakis jest. Upiornosc.
Nietoperzy nie ma. ale jedna genialna chwila jest taka gdy obraz nagle
zaczyna
przenikac wahadlo w ruchu. Potem to wahadlo przenika wiszaca glowa w dol
postac.
Ta postac porusza sie jak to wahadlo. I tak te obrazy przenikaja sie.
Ja ogladalem ten klip kilkanascie razy (w tym kilka bez dzwieku) zeby
wylowic
mnostwo rzeczy.
Majstersztyk.
Jak wreszcie cos nagraja to sie schlam.