Re: Re[8]: Nowe Horyzonty

----- Original Message -----
From: Najtvolker <mpoloz@krysia.uni.lodz.pl

> To, co? Nie widziales jeszcze tych zdjec?
> Ale sie chyba polubiliscie na planie mentalnym?

Jakich zdjec ? Znowu cos mnie ominelo ?
Znam tylko lyse zdjecie Szams.

> Wtedy Eld byl juz bajabongowcem a nie gotem.

Ty jestes bajobongowcem.
Tez bym chetnie posmigal merolem z taka laska za kierownica.
W bialym garniturku. Laska bym tez powymachiwal.
I poganial Arabow.
To jest ten Wschod, ktory kocham.
Kolonialna potega !
Tak w ogole to mam taki zatost, takie okulary. Wlosy moglbym uhodowac.
Tylko laski i garnituru nie mam.

Moze ?
Zglaszasz sie na dawce ?

Adam D