Re[8]: Nowe Horyzonty

Got Adam D napisal:
AD> Cos krecisz.
Ta, przedluzenie sesji.

AD> Spiesz sie to zdazysz wyskoczyc z pierwszym.
I don't kickt it. And I don't want to.

AD> Dobrze mowilem, ze cos krecisz !
A   co   to   znaczy   dobrze?  Po  prostu  cos  tam  sobie
wykombinowales i napisales.

AD> Tak Szams to chyba Modlishka.
To, co? Nie widziales jeszcze tych zdjec?
Ale sie chyba polubiliscie na planie mentalnym?

AD> Jestes nieprawdziwym gotem.
AD> Pamietasz Eldritcha z wideo Dominion ?
AD> No !
Wtedy Eld byl juz bajabongowcem a nie gotem.

AD> Rzekl Najtvolker i odlecial z parapetu.
Jakie odlecial? Glodnemu chleb na mysli.

AD> No nie wiem. Ostatni poranil mnie odlamkami.
Serce Ci krwawi? To moze jakas transfuzja?

Pozdrawiam,
Niecalkiem Prawdziwy Got Najtvolker
 http://www.free.com.pl/najtvolk