Re: Odp: Nowe Horyzonty

----- Original Message -----
From: Ania <secret@polbox.com

> [...]
> A potem byla jakas taka akcja, ze Posejdon tak sie zapil, ze dostal
delirium
> i poszedl sie topic do jeziora. I zdaje sie owy Mec go jakos tam uratowal,
> bo mu wyperswadowal, czy wrecz fizycznie odciagnal go od tej wody. Tak, ze
> jemu zawdzieczamy po trosze ze Closter byl jaki byl przez kolejnych kilka
> lat.  :)) I jeszcze pani z barku bo potem razem z Mecem go ulozyli spac w
> lodce.
> Ale Mec to nie diskopolowiec. To byl normalny piosenkarz. Nawet z calkiem
> fajnym cieplym glosem. Znaczy nie wiem co robi teraz.

Nieeeeee ! Ten kit nie przejdzie !
Nigdy nie uwierze.
Nigdy.
Wszystko przelkne ale nie to.

> Nic nie rozumiesz. Ona placze czekajac na syna, a oni ja staraja sie
> rozweselic tym "tra la la". Przeciez to oczywiste. I jak pieknie i prosto
> zarazem przedstawione. Jak kilka pociagniec pedzla Picassa potrafi
nakreslic
> cala sylwetke... Razem z jej uczuciami i charakterem zarazem...

Ja prawie wszystko rozumiem.
Tylko jednej rzeczy nie rozumiem co ma Mec do wiatraka ?

Tak swoja droga to ladnie sie rozpisalas.
Natchnienie chyba Cie jakies napadlo, co ?
Co post to AO.

Adam D

Nigdy juz nie uwierze kobiecie. O !