Odp: Odp: Nowe Horyzonty

>Ostatnio byl teledysk facia zwanego Mec. Zapomnialem imie (sorry Mec).
>Mec to nie skrot od mecenas jakby co.
>No wiec tak : mroczny nastroj, ciemny pokoj, dym ze szluga, stolik,
>karciochy,
>i Mec gra z Mecem. Tekst zalosciwo-intelektualny. Mec w kapeluszu jak z
>Nephilim.
>No i glos. Od razu slychac, ze w dowodzie osobistym Zawod - Artysta
>Estradowy.
>Moze byscie go tak wzieli na intro przed koncertem Clostera. Publicznosc
>dostanie szalu.

I uwaga! Teraz wymiekasz:
Juz przed nami wystepowal. Dawno temu w Lubrzy / k Zielonej Gory (chyba).
On sie nazywa Boguslaw. Spiewal kiedys taki wielki przeboj "Maly bialy
pies".
Nasz perkusista Posejdon nachlal sie wtedy jak zwykle i chcial Meca bic, ze
niby on cha│turnik. A tamten ze stoickim spokojem odrzekl: "Chlopcze, jak
bedziesz w moim wieku to tez bedziesz chalturnikiem"... Piekne.
A potem byla jakas taka akcja, ze Posejdon tak sie zapil, ze dostal delirium
i poszedl sie topic do jeziora. I zdaje sie owy Mec go jakos tam uratowal,
bo mu wyperswadowal, czy wrecz fizycznie odciagnal go od tej wody. Tak, ze
jemu zawdzieczamy po trosze ze Closter byl jaki byl przez kolejnych kilka
lat.  :)) I jeszcze pani z barku bo potem razem z Mecem go ulozyli spac w
lodce.
Ale Mec to nie diskopolowiec. To byl normalny piosenkarz. Nawet z calkiem
fajnym cieplym glosem. Znaczy nie wiem co robi teraz.

>"... matka zaplakana czeka na swego syna..."
>"... tralalala, tralala......................................."

Nic nie rozumiesz. Ona placze czekajac na syna, a oni ja staraja sie
rozweselic tym "tra la la". Przeciez to oczywiste. I jak pieknie i prosto
zarazem przedstawione. Jak kilka pociagniec pedzla Picassa potrafi nakreslic
cala sylwetke... Razem z jej uczuciami i charakterem zarazem...

>A 'Swiat nie wierz lzom'? To przeciez moglby nagrac sam, nie pamietam jak
sie ten dryblas
>nazywa, ale chodz mi o tego z Type'o'Negative.

Stalowy Piotrek sie nazywa. Trzeba mu wys│aµ kasete z oryginalem to na pewno
sie skusi. Albo wyslijmy mu w ogole taka skladanke "Noew Horyzonty polskiej
muzyki GOTCHIK". Niech sobie chlopak kilka wybierze nawet. W ogole to jak
tam sie czuje pomyslodawca naszego watku? Kto to by│ bo wykasowalam stare
posty z rozpedu?? :)))

AO