Re: Re[4]: Nowe Horyzonty

----- Original Message -----
From: Najtvolker <mpoloz@krysia.uni.lodz.pl

Lodzi.
> Various Manx. De Su. Ich Troje.
> A Univers to chyba jest z innego pieknego miasta.

Lzesz. Marius Vanx pochodzi z Piotrkowa Tr.
A o Uniwers nikt inny tylko Ty pisales ze z Lodzi.

> I jak bylo?

Jest. Ciagle siedze.
Jeszcze twenty fajf zostalo.
Ale bede apelowac !

> Cholera,  nie  wiem  czy  mam.  Mialem,  ale taki bez paskow
> (czarny!). To pewnie nic z tego.

Nic z tego. Kompletna klapa.

> Konkretnie, specu?

Wszystkie z bloku kobiecego.
A co ?

> Jakie wloski??? ;)

Jkiekolwiek. Moga byc te na... no wiesz.

> A co trzeba?

Duzo chlac.

> Ale mnie sprowadziles na ziemie. Niech to kly!

Ni ma letko.

Adam D

Cenzurowane. Zaklad Karny Wronki.