Re[4]: Nowe Horyzonty

Adam D napisaƂ:
AD> Ty chyba manie wielkosci masz. Mec z Lodzi. Uniwers z Lodzi. Ty z Lodzi.
AD> Co jest jeszcze z Lodzi ?
Various Manx. De Su. Ich Troje.
A Univers to chyba jest z innego pieknego miasta.

AD> Ale to jeszcze trzeba troche w pudle posiedziec.
I jak bylo?

AD> Zeby nabrac oglady i takiego grypsiarskiego rymowania.
U-hm.

AD> A potem gdzies na stadionie pohandlowac tureckimi lachami.
AD> To zalapiesz mimike.
AD> No i dres.
AD> Dres to podstawa.
Cholera,  nie  wiem  czy  mam.  Mialem,  ale taki bez paskow
(czarny!). To pewnie nic z tego.

AD> W dresie zaczniesz sie ruszac rytmicznie.
E, to nie kwestia dresu tylko milosci do tej muzyki.

AD> Na sam dres to juz troche dziewczyn wyszarpniesz.
Konkretnie, specu?

AD> A i brylantynka na wloski.
Jakie wloski??? ;)

AD> I na trzystu weselach pograc musisz.
AD> Grac umisz ?
AD> Jak nie to i tak nie trzeba.
A co trzeba?

AD> Troche popracowac trzeba ! Nie tam "zostane diskopolowcem".
AD> Praca od podstaw.
Ale mnie sprowadziles na ziemie. Niech to kly!

Pozdrawiam,
 Najtvolker
 http://www.free.com.pl/najtvolk