Odp: Nowe Horyzonty

> Ania napisaƂa:
> Ja  pamietam.  Ogladalem  kilka  razy. Byl tam miedzy innymi
> Classix Nouviex (pisownia pewnie bliska oryginalu).

Oj, ja tez lubie sobie powspominac lata 80-te. To moj konik. Moja cala
rodzina zna juz na pamiec moje opowiesci o tamtych
czasach, a szczegolnie o stanie wojennym. Jak Slawusia czolgi gonily, jak
rzucajac kartoflami w milicje wolnosc wywalczyl, jak go pan w czarnych
okularach teleranka pozbawil... :o)

A co do muzyki, to prawde mowiac sluchalem wtedy tylko zagranicznej. Polska
scena (nie sluchalem wtedy jakis wydawnictw podziemnych ale raczej takiej,
ktorej mozna bylo posluchac w radio) wydawala mi sie w stosunku do zagranicy
strasznie zalosna, tak jak otaczajaca nas wtedy rzeczywistosc. Zreszta nie
zmienilem do tej pory tego zdania. Apropos radia. Tego mi brakuje w
dzisiejszych czasach. Mozna bylo codziennie 3 pelne plyty przesluchac (jedna
w III, dwie w II). I Bexa do tego mixowal w poniedzialki...

SlavusCo - the Grandpa