Re: Nowe Horyzonty

Ania napisaƂa:
A> Klimaty lepsze nawet niz w totalnie kiczowatym filmie "To tylko rock" czy
A> cos takiego. Ha, ha! Pamieta ktos?
Ja  pamietam.  Ogladalem  kilka  razy. Byl tam miedzy innymi
Classix Nouviex (pisownia pewnie bliska oryginalu).
A> Ach... Jak milo, ze jest tu wiecej takich staruszkow jak ja... Mozemy sobie
A> powspominac...
Tak...   Pamietam   jak   dzis.   Zaraz   po  wyzwoleniu,  w
czterdziestym piatym, pierwsza plyte nagral Dreadful Bierut.

A> A Universe... To bylo cos... Niemniej calkiem niedawno (tak ze 2 lata temu)
A> wydali nowa plyte. Niechcacy slyszalam. Dalej ten sam wdzieczny glosi
A> niepowtarzalny sposob interpretacji. ;)
:-<>

A> Tak...  Ci  mlodzi  to wiele stracili... Choc i teraz nie
A> jest  zle. Obejrzalam niedawno Disco Relax i oszalalam. A
A> moj  facet  to  autentycznie  dostal szalu i teraz lata i
A> szuka  kasety  zespolu  LAMICO  bo powiedzial, ze jest to
A> muzyka   jego  zycia  i  odmienila  go  na  zawsze.  :)))
A> Faktycznie,  ja  tez  nie  moge  ciagle  po  tym dojsc do
A> siebie.  Ale wolalabym jednak ich kasete video, bo oni sa
A> multimedialni. Bez wizji to jednak juz nie to...
Wiesz  co,  nie  slyszalem  chyba  tej grupy, ale staram sie
ogladac   ten  program  z  pewna  regularnoscia.  Niestety,
ostatnio  nie widzialem Shazzy. Naprawde podobalo mi sie jej
spiewanie  (tzn.  goth  image).  A 'Swiat nie wierz lza'? To
przeciez moglby nagrac sam, nie pamietam jak sie ten dryblas
nazywa, ale chodz mi o tego z Type'o'Negative.

Pozdrawiam,
 Najtvolker
 http://www.free.com.pl/najtvolk