Odp: Odp: Rezerwat raz jeszcze

----- Original Message -----
From: Najtvolker <mpoloz@krysia.uni.lodz.pl>

> O  jaka  liste przebojow telewizyjna Ci chodzi? Ja ogladalem
> tylko "Wideoteke" i "102".

Na pierwszym programie to bylo, bez prowadzacego tylko glos;
to tam puszczali OZ "ten wasz swiat" , bajm "nie ma wody na pustyni"juzek" a
takze prawie wszystkie moje ulubione kawalki Urszuli "dmuchawce,
latawce,wiatr" no i "noc komety" z budka sufler, Lady Punk poczawszy od
"kryzysowa narzeczona" itd.

wlasnie sobie uswiadomilem, ze pewnie nie przegapilem zadnego wydania tej
listy

Venedon

ps. wlasnie koncze sciaganie rasputina z Twojego linku