Re: Nowe Horyzonty

Waldek napisal:

W> LUDZIE !!!!
W> KOCHANE WAMPIRY !!!
dzienx

W> Gdzie  wasze  poczucie  humoru  ????  Czy  czern zupelnie
W> przeslonila  wam  radosc  zycia  ???
Musze sie przyznac bez bicia, ze mnie zupelnie.

W> Przeciez  pomysl z "Johny" Univers to ZART z mojej strony
W> i  to  szyty  grubymi  nicmi.  A  cale  grono grupowiczow
W> podeszlo  do  tego  z  wielka powaga. Przeciez "Johny" to
W> najglupszy  utwor  jaki  kiedykolwiek  powstal  w  naszej
W> galaktyce ( disco polo to przy nim muzyka powazna ).
Chciales  napisac klasyczna. Owszem moim ulubionym gatunkiem
jest  disco polo, ale taki Univers to jednak tez jest niezly
band. Nie wiem o co Ci chodzi, stary. Naprawde fajnie graja.
A  ze  nie  naleza  do  mainstreamu gothic-rocka...? Trudno,
wybrali wlasna droge. I za to ich szanuje.