Re[6]: Rezerwat

Drogie Bractwo mam pytanko natury osobisto - pracowniczej  , wlasnie zabieram
sie do zrobienia skladanki pt. Nowe Horyzonty - to jest Cold Wave - cos w
rodzaju holdu dla muzyki z lat naszej mlodosci , dzieki ktorej sluchamy teraz
tego czego sluchamy , a nie kapel z serii Majteczki w Kropeczki ( no chyba ze
ktos z was tego slucha  - to przepraszamv ! )( zartuje )
Oto lista zespolow i piosenek ktore moga sie tam znalezc:

1. Aya Rl / Ulica
2. Closterkeller /Jeszcze raz do konca ( moze cos innego )
3. Blitzkrieg / Wall of Jericho
4. Made In Poland / ja Mysle
5. Gardenia / papierosy i zapalki
6. One Million Bulgarians / Czerwone Krzaki
7. 1984 / radio niebieskie oczy Heleny
8. Ziyo / Poza Tym Miejscem ( lub Graffiti )
9. Siekiera / Ludzie wschodu
10. Madame / Sybilla
11. Variete / I znowu ktos przestawil kamienie
12. Pornografia / 4 M
13. Aurora / Plejady
14. No Smoking / .... cos ???

takie sa moje plany , moze macie jakies inne - czekam na podpowiedzi (
podziekowania na plycie gwarantowane )

Druga wiadomosc to taka , ze bede dzwonil do naszego oddzialu w Czechach , z
pytaniem czy maja jeszcze w dystrybucji plyty XIII Stoleti , i czy nie mozna ich
rozprowadzac na terenie Polski , wiec jest szansa na normalny dostep do ich
plyt.

Trzecia - wiadomosc , to ze do konca tygodnia dostane plytke Rezerwatu i bede
mogl ja wam skopiowac .

Pozdrawiam

Peter