Re: goth nadal zyje - Londyn

> IMHO perspektywa slubu w mlodym wieku jest
> "completly
> non-appealing"

Masz racje, dla mnie takze! Ale koszulka jest fajna!
Moim zdaniem oczywiscie...

> ludzi...

> Moze nie tyle mialem na mysli chlodnych co
> powsciagliwych.

To tez zalezy, nie mozna tak uogolniac. Ale szczerze
mowiac - wole tych NAJBARDZIEJ BRYTYJSKICH Anglikow, o
nich naprawde ciezko w Londynie...

> Culture counts!

Dokladnie!

> Hmm... musze chyba nastepnym razem odwiedzic Anglie
> jako
> kobieta... Ma ktos numer telefonu do marleny manson?
> (LoL)

Mozesz sie nieco ucharakteryzowac. Wsrod gotow
(mezczyzn) bardzo popularna jest tutaj charakteryzacja
na cos w rodzaju kobiet... TZN - dlugie, roznokolorowe
wlosy (treski), siatkowe ponczochy, gorsety itp.

> Wasy? :-{ )
> Tak zwana malpa pod nosem :-p

Cos okropnego!!! Przepraszam wszystkich posiadaczy (o
ile sa na liscie...)
A.