RE: Dementi

((czy ktos mnie wolal?))

vampyr najtvolker zapisal:

--[Ale od tego specem jest Lukaru Tenebrae Art]

czy to zlosliwosc, hrabio?

ale do rzeczy:

vampyr rzeczywiscie nie rowna sie wampir. na zachodzie terminem vampyres okr
eslani sa lifestylerzy - ludzie przyjmujacy 'wampirzy' styl bycia. goci ubie
rajacy sie 'wampirycznie', czesto grajacy w vtm. ludzie ci nie uwazaja sie z
a wampirow sensu stricto, kochaja jednak te atmosfere i staraja sie nia zyc.
tkwia w gotyku az po uszy. nie ma w nich zblazowania i asekuranctwa ani spec
jalnego ogladania sie na rzeczywistosc, oni spalili za soba mosty...

na liscie gotyckiej sformulowanie typu 'vampyr xxx napisal' jest zwrotem grz
ecznosciowym. taki sympatyczny gest. szczegolnie w stosunku do osoby zainter
esowanej wampiryzmem, ale i nie tylko, ogolnie do gota, nawet jezeli nie lub
i tematyki wampirycznej. 'vampyr' kojarzy sie bowiem z mrokiem, tajemnica, i
ndywidualnoscia, cierpieniem, dekadencja, emocjami - z samym jadrem gotyku w
lasnie.

mam nadzieje, ze to pomoglo.

luka

Cimeries była łaskaw napisać:

C>Ja też był łaskaw napisać, że ja nie być Vampyr-
C>GotKod: vamp--- I uwaziaj, bo zia takich jak ty,
C>usiaty śtwozionku, to duzie naglody
C> dajom...

Nie, no. Zdrowo mnie wystraszyłaś.
Nie będę mógł spać dzisiejszego dnia.

Vampyr <> Wampir
[Ale od tego specem jest Lukaru Tenebrae Art]

Pozdrawiam i tak sobie kąsam trochę
[Przepraszam najmocniej, mogę panią ukąsić? A
pana? Jeszcze raz najmocniej przepraszam.
Do widzenia!]
--
Najtvolker [www.free.com.pl/najtvolk]

lista dyskusyjna GOTYK - http://www.goth.art.pl/