Re[2]: Kij w mrowisko czyli jeszcze o seksie gotyckim (PRZECZYTAC - JUZ!)[chyba, ze nie macie ochoty...]

Fanthir był łaskaw napisać:
[...]
F> NIE!. Co czlowiek to inna natura.

Racja. Ale jedne są bardziej podobne, te natury,
inne mniej.

F> Cale   to   paplanie   o   "gotyckiej   duszy",
F> "specyficznym odbieraniu swiata" to bzdura.

Może być i bzdura. Grunt, że jest o czym pisać.
No, i zawsze mozna troche zbajerować... :-)

F> Jakie postrzeganie smierci?

Fanthir, coś w tym jest. Inaczej, po co byśmy o
tym pisali?

F> Podejscie do zycia??? Jesli to nazwac subkultura to jej wyznacznikiem
F> jest przede wszystkim sluchana muzyka

W Polszcze.

[...]
F> Owszem, powtarza sie swiatopoglad, podobne jest
F> "postrzeganie swiata" ale przeciez mamy caly przekroj ludzi!

Czyli w sumie znów się zgadzamy. :-)

F> Zaczelo sie od muzyki a zescie sie sami poszufladkowali.

To łapsy! ;-)

F> Nawet  Ty,  Adamie i Ty vanHelsingu. Tylko niby
F> tak lepiej, bo metafizycznie.

Metafizyczny to jest: Enslaved "Blodhemn", teraz
właśnie u mnie się odtwarza.

Faktem  jest,  że się goci z sobą dogadują. Pewnie
lepiej niż z dresami, nie? :-)

Gotyk, gotyk, gotyk.

Bo to ponoć tak jest: jestem nikim - ale gdy
jestem gotem, to jestem gotem. Patrzcie ludzie!
:-)
Nie przesadzajmy z tym należeniem. Przecież nie ma
w Polsce żadnej organizacji gotyckiej. I samego
gotyku tyle, co kot napłakał. Nie ma w ogóle o
czym mówić.

F> Brawo brawo. To wlasnie dopisywanie ideologii. Projekcja wlasnego
F> "gotyku". To dopiero bzdura. Ta "subkultura" czy ruch czy jak to
F> zwac, to muzyka, moda, literatura, pewne zainteresowania, styl
F> zycia itd. a nie zadne "postrzeganie swiata".

Dlaczego tak od razu na nie? Co Ci zależy Fanthir?
Też spałeś tylko 3 godziny? Ja tak. Cholernie
kiepsko się czuję. |-P

[...]
F> Gotyk to zjawisko kulturowe, sprawa bardzo szeroka
F> a nie zaden stan swiadomosci czy cos rownie bzdurnego.

A dlaczego by nie? Siadam sobie na kocie,
zapuszczam FotN i wchodzę w stan Gothany.

:-)

Dobra, jeszcze Krótka Nauka Moralna ;-) :
- celem istnienia grupy nie jest propagowanie
gotyku
- zwyczajnie, możemy sobie tutaj pogadać o różnych
śmiesznych rzeczach i spodziewać się, że inni
wiedzą o co nam chodzi.

- Zgadzasz się ze mną Fanthir?

====
Opowiem wam dowcip (śmieszny):
Maż wraca pijany do domu. Żona otwiera mu drzwi i
pyta się od progu:
- Gdzie byłeś?
- Na czynie - odpowiada facet.
- Co takiego? Gdzie byłeś?
- Na czynie.
- Na jakim znowu czynie?
- Naczynie, bo będę rzygał...!

[przepraszam, za ten niehigieniczny wyraz w
końcówce, ale bez niego nie byłoby śmieszne]

np: Kat "Róże miłości", Moonspel "Alma Mater",
Tiamat "Ancient Entity"

Pozdrawiam
--
Najtvolker [www.free.com.pl/najtvolk]