Re: Szuflada raz jeszcze, czyli w poszukiwaniu siebie

Puchacz był łaskaw napisać:
[...]
P> Rozne  wiary roznie definiuja zycie po smierci.
P> Pomyslcie  tylko,  jak  wieczne  potepienie czy
P> wieczne  szczescie  musi  byc nudne. (Wlasciwie
P> jak  oceniac  wieczne potepienie czy szczescie,
P> gdy nie ma sie punktu odniesienia).

No, właśnie. Skąd w ogóle takie przypuszczenie? że
po śmierci istnieje nuda? ;)

P> Jak ktos wierzy w reinkarnacje, to niech sie
P> zastanowi, bo potem moze trafic znacznie gorzej.

A co to znaczy "Znacznie gorzej"?
Jeżeli chodzi Ci o formę (minerał,roślina,
zwierzę, człowiek etc.) to "gorzej" mógłbyś
trafić Indiach, w Europie nie. ;)
Chociaż, nie wiem czy jedna forma jest gorsza od
drugiej. Jest inna. Tak samo dobra. Zresztą bez
sensu jest jakiekolwiek wartościowanie istnienia,
z punktu widzenia innego istnienia.

P> Moje motto:
P> CARPE DIEM,   MEMENTO MORI
P> Zyj chwila, ale pamietaj ze umrzesz. ;)

A po co pamiętać? Myślisz, że kostucha ma sklerozę
i o Tobie zapomni? ;-)
[...]
P> P.S.  A jeżeli chodzi o cala ta teatralnosc, to
P> juz czyjas osobista sprawa.

Jak wszystko, nie?

P> Nie kazdy musi sie zastanawiac nad powazniejszymi
P> tematami, moze komus odpowiada ta w gruncie rzeczy
P> maskarada.

A co za różnica? A jaki temat jest wg Ciebie
poważny? Poważny tzn. lepszy od niepoważnego?
Dlaczego?

P> Na pewno sam sie nie bede malowal na bialo, czy
P> "bawil" w wampira w sypialni.

Jak uważasz. Taka sama zabawa, jak każda inna. ;)
Jeden lubi taką, a drugi siaką.

P> Ale  nie  bylbym  tez soba, gdybym tych tematow
P> sie  wystrzegal.  Intryguja  mnie czasami rozne
P> zachowania i moze z glupiej ciekawosci chce sie
P> dowiedziec,  jak,  po  co,  i dlaczego. Chyba w
P> takim miejscu jak ta grupa nie bedzie cenzury i
P> tematow tabu.

Słusznie. Do tej pory cenzury nie było i chyba nie
będzie...

Pozdrawiam
--
Najtvolker [www.free.com.pl/najtvolk]