Szuflada raz jeszcze, czyli w poszukiwaniu siebie

Caly czas podczas dyskusji na liscie czy tez grupie pojawia sie problem
"szufladkowania" praktycznie w kazdej dziedzinie, czy chodzi o muzyke (no,
tylko co do Szazy to nie mozna miec watpliwosci-jest absolutnie mroczna!-czy
tez zamroczona?:)))), malarstwo, poezje, cala zreszta sztuke, a ostatnio to
nawet o seks (ja bym predzej posadzila o istnienie gotyckiej milosci, moze
jeszcze gry wstepnej, bo zwyklej kopulacji, nawet miedzy gotami, nie mozna
chyba dzielic na gotycka, chrzescijanska w stylu "po bozemu", dresowa itp.)
i pralki...Moze ustalenie jakis kryteriow pozwoli na wieksza odrebnosc calej
kultury gotyckiej (o czym juz wspomnial K'haal), np.za pomoca takiego
albumu- wyrazy uszanowania dla pomyslodawcy,M Kurczewskiego. Ale, do czego
zmierzam? Do podstawowego pytania : kto to jest got? Czy to osoba o mrocznej
duszy (chocby chory na depresje...), czy taka, ktora po uslyszeniu  np.FOTN,
stwierdza:podoba mi sie. Czy jest to ktos, kto pisze o smierci i zagubieniu,
kto maluje w ciemnych kolorach, kto dobrze sie bawi na gotyckich imprezach,
kto gra w gotyckiej kapeli...? Kiedys, na jednym z gdanskiego wydania Temple
Of Goths pewna dziennikarka zadawala podobne pytania i, po zweryfikowaniu
moich i pewnej maksymalnej gotki odpowiedzi, stwierdzila, ze jestem gotka.
Mnie to bardzo zastanowilo, bo nigdy wczesniej tak o sobie nie myslalam...

Mam nadzieje, ze nikogo (no, to juz bylaby za duza nadzieja) nie zrazi
objetosc moich rozwazan i ktos pomoze mi rozwiazac te zagadke...

Pozdrawiam,
                         Cimeries

GotKod1.0_______________________________[www.goth.art.pl]
@[CmW] W+ Mr+++ Mm+++ Me+ Le+ Ll+++ muz+ vamp--- RPG---
MP uzw- imp++ IRC--- prmg+ Lgot+ len+++ hor--- TON= XIII+
TSoM++ DM++ MM!!