Odp: goth nadal zyje - Album

> Jestem historykiem sztuki, zajmuje sie kultura gotyku/zmu (Dark Art'em)
> Jesli mozecie pomoc (wlasne prace, opinie)- pomozcie :)
>
> PS Przygotowuje album poswiecony temu tematowi - what do you think about
it

Zapraszam do galerii na Gothic Art (www.gothicart.iq.pl) oraz do linkow -
jest tam link do dark gallery - kilka wieczorow podziwiania prac z calego
swiata (jest tam jednak sporo chaltury).
Mozesz napisac cos wiecej na temat tego albumu? Co chcesz tam zawrzec,
jakies prace znanych artystow (np.Beksinski, HR Giger), recenzje, opis
subkultury?
No i kto to wyda i kiedy?

Pozdrawiam
K'haaL

GotKod 1.0____________________________[www.goth.art.pl]
% [cw]  W++ Mr++  Me+++  Mm+ Muz+  vamp+ RPG-  MP+++
imp*   IRC  prmg+  LGot+  len--  hor--   DM+++  TSoM+ CoX++
GoD+++ Bauh---