NMA i BDA

Hej!

Krotka informacja dla zainteresowanych - wraz z Dave'm
z New Model Army nagralismy akustyczna wersje utworu
"Brylant" Closterkellera, wlasnie skonczylismy
ostateczny mix.
Utwor znajdzie sie na skladance "Tribute To
Closterkeller" przygotowywanej przez Black Flames
Productions oraz (prawdopodobnie) na najnowszej plycie
Batalion d'Amour, nad ktora w pocie czola pracujemy
(ja na razie bardziej "duchowo" niz fizycznie).

Zmieniajac temat - bylam na tej imprezie gotyckiej,
mam mieszane uczucia, bylo niezupelnie tak, jak
myslalam, ze bedzie. Szczerze mowiac - nasze swojskie
gotyckie imprezy o wiele bardziej mi odpowiadaja!
Ania