Re: goth nadal zyje

--- Angel Hardcastle <black_angel7@hotmail.com> wrote:
> Aniu a odwiedzilas Slimelight,

Tak, odwiedzilam. Bywalam tam tez rok temu i bardziej
mi sie podobalo. Graja bardzo malo tradycyjnego
gotyku, raczej elektronike.
 moi znajomi co
a Elactric BAllroom,
Bylam dzisiaj, ale akurat (jak co niedziele) jest tam
targ staroci. Moze wstapie wieczorem. Ale jak pisalam
- znalazlam knajpe gotycka ( w koncu!!!), tez na
camden. Mam nadzieje, ze wszystko bedzie ok i jakos
tam dojedziemy. Bo tak nawiasem mowiac - mieszkam w
Windsor (to takie male miasto pod londynem z
przepieknym zamkiem!!!), do londynu mamy okolo 20 km.
 i Devil's
> GArden,

Nie mam pojecia gdzie to jest. Nazwa brzmi fajnie!
polaz po CAmden,
> Goth nadal zyje.
> A jak nie to zapraszam do Sztokholmu,

Kurcze, troche za daleko ;-)) Moze kiedys?
Zobaczymy...

Ania