Re: Odp:Re: XIII stoleti i nie tylko

> Mozliwe jednak, ze gdzies sie one zawieruszyly i
> tylko
> czekaja na kupujacego.

To chyba tylko na jakims zadupiu w czecholandzie.
Tak w ogole (odbiegajac od tematu) to jestem teraz w
pewnym miescie, gdzie jeszcze rok temu bylo mnostwo
gotow, imprez gotyckich itp, a teraz to wszystko jakby
umarlo... Jestem totalnie zawiedziona...
Jezeli tutaj (Londyn) gotyk umarl, to czego mozna sie
jeszcze spodziewac???
AZ