Re: Webring???

Vampyr W@ldek napisal:

Wl> Moze zrobimy, jesli wyjasnisz CO TO JEST ???

Webring to pajeczynowy pierscien.

Webring zrzesza witryny o podobnej tematyce.
Np. muzyczne, graficzne, magiczne etc.

A my bysmy zrobili webring gotycki.

Masz na stronce kawalek kodu.
I ten kod odpowiedzialny jest
za wyswietlanie (zazwyczaj w graficznej
formie):
- odnosnika do poprzedniej strony w ringu.
- odnosnika do nastepnej ...
- odnosnika do losowo wybranej strony ringu etc.

Jakbys tak na kazdej stornie, ktora jest w ringu wybieral
nastepna strone z ringu, to w koncu dotarl bys do tej, od
ktorej zaczales [cos jak lista cykliczna] - dlatego ring.

Jest kilka metod zrobienia ringu:
- javascript
- CGI u kogos znajomego na serwerze - zeby sprawnie chodzilo
- korzystanie z uslug serwera webringow.

Pozdrawiam
--
Najtvolker [www.free.com.pl/najtvolk]