Re: CastleParty

>   Oni bardzo chca zagrac.

Jak najbardziej za;
dla mnie to i tak ONI beda gwiazda a nie Tilo i spolka.
Co prawda znam ich tylko z tych kawalkow ktore puszczal
TB w audycjach i takiej starej plyty koncertowej, ktora nagrali w
Pradze (to chyba wogole byla ich pierwsza plyta jaka wydali), ale
mimo wszystko obiecuje sobie duzo, na marginesie mozesz im napisac aby
zabrali ze soba plyty bo chetnie sobie kupie.

Pozdr
MarKucH