RE: Nowy serwis - Closterkeller OnLine

moze nie macie prawidlowego adresu : file://friko4.onet.pl/wro/closter

wracajac do serwisu:

literki mi sie nie zlewaly, ale mam kilka uwag.

1. generalnie jestem przeciwnikiem fajerwerkow w rodzaju animowanych gwiazdek w bannerze tytulowym (na marginesie, rozmyj troche krawedzie napisu 'closterkeller' widac biala otoczke, zrezygnoj tez z koloru lilaroz), animowanych emailow, migajacych swiatelek itp. nie mowie, ze animacje sa zle a priori, ale stonowane i nie zawiele.
2. linia rodzielajaca konsoli nie pasuje kolorem do czerwonej linii z glownej ramki. pozatym kolory te sa zbyt ostre.
3. imho pomysl umieszczania zdjec w 'pop-up consoles' jest chybiony. po to masz przeciez glowna ramke.
4. zrezygnuj z aksamitnego bekgroundu lub zwieksz kafelek. motyw faldu za czesto sie powtarza na stronie. mozesz tez obnizyc 'wysokosc' tekstury rozjasniajac cienie. pozatym faktura pofaldowanej materii nie pasuje do plaskiej powierzchni gwiezdzistego nieba z konsoli. proponuje mocno stonowac kolor bekgroundu w glownej ramce, w ramce konsoli dac ten sam bekground (juz stonowany) ale ciemniejszy lub bardziej nasycony. zastanow sie tez jaka czcionka najlepiej pasuje do aksamitu.
5. litery w konsoli sa jakies takie poszarpane. pogrub je.
6. konsola jest troche zaszeroka w 800na 600.

to juz chyba wszystko

howling to the distant moon

lukaru