Re: Nowy serwis - Closterkeller OnLine

Sylwester Zelazko wrote:

> jak narazie pretendujesz do nagrody najbardziej nieczytelna strona roku 2000.
> czarne litery na ciemnym tle ktore ma takze duzo czarnego koloru.

No. Straszna jest. Nic nie widac. Tlo doprowadza do oczoplasu i do tego
jest niesymetryczne. Zle zrobione framki. Lewa gorna nie miesci
zawartosci. Dolna tez. Linki do zdjec nie dzialaja. A robienie
wszedzie "under construction" to bezsens. To lepiej juz nic
nie robic. Polecam dowolny kurs, nie HTMLa tylko skladu, DTP
albo jakiegokolwiek projektowania przestrzeni.

--

%[cw] W+ Mr++ Me+++ Mk+ Mi+++ Le+ Ll+++ Ld muz++ vamp rpg---

    Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
      Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
                        (http://www.onet.pl )!