Odp: Videoclipy ???

----- Original Message -----
From: balaam <balaam@kki.net.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Friday, December 24, 1999 11:41 AM
Subject: Odp: Videoclipy ???

> ja tez, ja tez, ja tez!!!!!!!
>
> ----------

CD-R

O Deine to ja nic nie wiem.
Fields nagralem, ale - jest tego duzo (MB), jakosc dla wyjatkowych koneser≤w
(tzn b. ciemno) i nie ma CDR. Ja kupie dopiero za jakis
czas a nikogo nie znam kto by to zrobil za milosierne blessed be.
Wysylanie z mojej strony dysku do kogos nie wchodzi w rachube bo na
backupowy nie wchodzi (815 MB) a systemowego nie wyjme.

Jakby kto mial nagrywarke i m≤gl ja udostepnic albo chcialby nagrac u siebie
musi mi podeslac dysk 4 GB na avi lub 1.5 GB na mpg . Chociaz mpg jest
nie za bardzo...
Kaseta z kt≤rej grabowalem byla nawet niezla (druga kopia) ale pasmo sygnalu
juz dosc waskie i nie bylo nawet co rozjasniac.

Generalnie opuscily mnie zludzenia co do nagrywania video na PC.
Jakosc wejsciowa musi byc co najmniej z oryginalu, a efekt wyjsciowy jest
taki sobie (ale chociaz "niezniszczalny")

Adam D