Re: gothic christmas

"M. Alexander" wrote:

> Witajcie
>
> Zblizaja sie tzw.: swieta, wiec ide biegac po
> sklepach pokupowac sobie plyt ;-). I mam male
> pytanka:
> gdzie w wawie mozna zamowic CD london after
> midnight i electric hellfire club?

Nigdzie.

> Poleccie cos Christian death...

Tak jak eleven, ale z ostatnia plyta z Valorem jest niezla,
z tym ze nieprzypomina w ogole starego ChD

> I moze jakis malo znany band :-p

Niemiales w spisie chyba Legendary Pink Dots.
Tak wiec to sobie kup. (np. Maria Dimension).

NP Skinny Puppy - Too Dark Park

):F:(

	Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
		Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron!
			Sprawdz go ( http://www.onet.pl )!