Re[2]: Wesolych Swiat !!!

Vampyr M. Alexander napisal:

W  sumie  to  tez  mnie  to  meczy:  szczegolnie jak mam sie
przelamac oplatkiem z 30 osobami ;)
[...]

MA> szczescia w niewolnictwie, sexow, drugow, gothu,

Jak to szczescia w niewolnictwie? Mozesz mnie oswiecic? Moze
masz na mysli corporate slave?
[...]

MA> 2000, mocnych glow (M. patrzy sie na biednego
MA> najtvolkera :-(((() rewolucji gotyckiej,

Ale juz mi przeszlo. Dzieki.

MA> GOD IS GOTH!

Albo i na odwrot: Goth is God!

MA> PS: Nie schlajta sie za mocno na sylwka, tak
MA> poczkajcie do okolo 12.01 ;-)))))
O,  qrcze,  wczoraj mi tego wlasnie jedna kolezanka zyczyla.
Jak pamiecia siegam to zawsze bylem very strong w sylwestra,
ale tym razem to chyba bedzie siekiera, wrgrhhhh...

Zycze Wam, zeby bylo fajnie!